29 czerwca 2011

Klasztor benedyktynek, Jarosław

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Hm, no dobrze. Co z tym klasztorem?

Tomek "szamanick" Torój pisze...

Hm, stoi.

Unknown pisze...

To wyjątkowo układnie i spolegliwie z jego strony.

Tomek "szamanick" Torój pisze...

choć nie do końca - z tyłu, tam gdzie nie można wchodzić, trwa remont. Czyli, nie stoi tak spolegliwie. Dokądś mu się spieszy..

Unknown pisze...

Słuchaj, a czy tam żyją w ogóle jacyś zakonnicy i kto za to wszystko płaci?
W zasadzie nic nie mam przeciw zakonom i klasztorom, choć przyznam, że mnie śmieszą. Podobnie jak np. chasydzi.

Tomek "szamanick" Torój pisze...

Wedle wszelkiego prawdopodobieństwa żyją, jednak ja zabłądziłem tylko do przyklasztornej kawiarni i żadnego nie zauważyłem.

Mnie nie śmieszą, w każdym razie nie wszystkie zakony. Z chasydów też w sumie nigdy się nie śmiałem - może spróbuję :)

PS. przypomniałem sobie! bawią mnie siostry skrytki i szarytki :))))

Tomek "szamanick" Torój pisze...

wręcz zastanawiam się czy jest odłam skrytek, np. pocztowe?