28 października 2009

Madryt

Ze słów braku znów obrazki...


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

أشرطة الفيديو

Holden JAREK Cyprian pisze...

I DO MADRYTU BY SIĘ CHCIAŁO; BRAWO I DZIĘKUJĘ:)
dobrej środy!

MajaK pisze...

...czemu tak chytro z obrazkami ??......pięknie widzisz świat....podziel się z tymi co nie byli......

Anka W. pisze...

ostatnio się lubuję w zdjęciach
architektonicznych

ładnie
i rzeczywiście zaaa mało !!! :)

Tomek "szamanick" Torój pisze...

Ech, chciałoby się! Choć zawsze gnało mnie na północ i zachód, to jednak i w Hiszpanii poczułem się jakoś swojsko (oczywiście na tyle na ile można było się "zaaklimatyzować" w tydzień)

Z obrazkami chytro, ponieważ hołduję zasadzie, że w tłumie nic nie widać :) A tak jest spokojniej i bardziej kontemplacyjnie :))

Ja właśnie Zeruyo mam problem z architekturą. Głównie ze względu na średniej jakości (i nie pierwszej młodości) sprzęt. Ale na tyle na ile mogę - działam :)

Dzięki i pozdrówka dla wszystkich!