27 września 2009

Krok ku wolności

9 komentarzy:

słodko-winna pisze...

I skojarzyło mi się z piosenką Lady Punk: sztuka latania".Chyba taki był jej tytuł...

AnSa pisze...

..krok zrobić - zawsze warto :D efektowne zdjęcie..;)

MajaK pisze...

.....krzyczy ta fotografia.........piękna jest bardzo....

Anonimowy pisze...

świetne zdjęcie :-)

Tomek "szamanick" Torój pisze...

Niestety, za tym pierwszym krokiem trzeba by wykonać następny (po A zawsze musi być Z! :). Ale jakoś człowiek tak ma, że lubi mieć możliwość wyboru (lub tylko możliwość złudzenia wyboru). Za pierwszą znajdowała się druga szyba. Można powiedzieć - pozostał filtr ochronny. Tak na wszelki wypadek, gdyby człowiek chciał zawrócić...

Małgorzata pisze...

To zdjęcie to trochę ja mój stan ducha obecnie. Świetne ujęcie.

Kopacz pisze...

Jak od A do Z to (wziąwszy pod uwagę, że A już jest odfajkowane) masz jeszcze sporo szyb do stłuczenia ;)

Tomek "szamanick" Torój pisze...

Hehehehe! Kopaczu, szyb ci ja natłukłem co niemiara. problem polega na tym, że nie każda prowadzi ku wolności ;)

Kopacz pisze...

Całkowita racja. Punkt dla Ciebie ;)