22 grudnia 2011

Wizyta u szamana

National Geographic. Program pod tytułem: Wizyta u szamana.

Bohaterka Judith, chora na astmę. Według szamanki, u której jest z wizytą (plemię Shipibo, prowadzący program, itp.), na astmę pomaga specjalna dieta rybna. Okazuje się, że jedną z owych ryb jest kajman. Judith nie wypije jego tłuszczu, ponieważ jest uczulona na ryby...

Oczywiście, dramaturgia programu wzrasta. Judith pokazana w swoim lokum pryska aerozolem antyowadowym (pierwszy raz wyjechała z USA).

Sytuacja się rozwija, prowadzący jest zawiedziony jej postawą. Ja nieco jej wiedzą. Zobaczymy co będzie dalej.

Teraz kontuzjowany bokser. Czy podda się kuracji tytoniowej?! Sportowiec. Wielkie wyzwanie. Napięcie niemal u zenitu... Poddał się

Czy to placebo? Prowadzący ma kolejne zadanie. Węże. Szczególnie niebezpieczne te ze skrzydełkami. Czasami ich nie widać.

Ciąg dalszy, kiedy uda mi sie obejrzeć powtórkę, ponieważ musiałem przerwać oglądanie.

2 komentarze:

Dmitry Voevodin pisze...

Здравствуйте.
В эти святые дни Рождества Христова, хочу поздравить вас с праздником. В этот день Христос пришел, чтобы спасти наш Мир от Тьмы.
Желаю вам, чтобы светлый праздник вам подарил тепло, и уют в ваш дом, здоровья вам и вашим близким.
С Рождеством Христовым и с Новым годом.
Воеводин Дмитрий.

Tomek "szamanick" Torój pisze...

Wielkie dzięki Dmitry! To wspaniałe życzenia i nie potrafię się tak pięknie zrewanżować :) Mam nadzieję, że ten czas będzie dla Ciebie i Twoich bliskich czasem radosnej odnowy i wytchnienia od trudu dnia powszedniego!