08 listopada 2009

Z Bieszczadu

Wróciłem dzisiaj. Dzielę się myślą słowami poety Bieszczadu

jeszczem między wami
a już mnie tu nie ma
do odlotu się zbieram
jak sójka za morze
i wybrać się nie umiem

ponaglają mnie
dobrzy ludzie kochani
ponaglają słowem
i uczynkami szlachetnymi

idź mówią
czas już na ciebie

a mnie jeszcze niesporo
jeszczem między zielenią Bieszczadu
jeszczem w trawach i potokach zacienionych

chowam się przed jutrem
które przyjdzie jutro

[Ryszard Szociński, z tomu Jako ptaki Bieszczadu]



A mnie słów jeszcze brak, jeszcze stoję na Honie i patrzę na potężne konary smagane deszczem. Jeszcze mnie wiatr popycha: Idźże przed siebie, idź! Jeszcze się namyślić nie mogę...

12 komentarzy:

Aspazja pisze...

Zdjęcia, zdjęcia...

Anonimowy pisze...

ech, te Biszczdy...!

MajaK pisze...

....a obrazki??.....

Kopacz pisze...

Na weekend? Jeżeli tak, to czy zdążyłeś wyjść z autobusu by gdziekolwiek nogę postawić? ;)

Tomek "szamanick" Torój pisze...

Zdjęcia będą, kiedy bratu zabiorę aparat, który został w jego samochodzie :) Bez rewelacji jednak - pogoda pod psem, koledze przemókł Canon i się zbuntował. Ja biegałem z reklamówką, jako osłoną i coś tam próbowałem działać, brat Michał także i Piter. Myślę, że coś z tego się wyczesze :)

Kopaczu, odpowiedź masz powyżej - jechaliśmy samochodem. Wiesz, jestem pod pręgierzem czasu.Pojechaliśmy w słońce, zajechaliśmy w deszcz, ale zawsze "jeszcze jak warto!" Nie pochodziliśmy po górach, aleśmy zaliczyli zakapiorskie zaduszki w Cisnej, czejtowisko pod Rawkami i śpiewanki oraz Hubertusa. Działo się trochę.

I tylko żal, że już po. Ciągle tam jestem (jakoś...)

pozdrówka!

Kopacz pisze...

No to fajno. Zazdroszczę ;)

słodko-winna pisze...

Co jest takiego w tych Bieszczadach, że ludzie tam tak lgną?

Holden JAREK Cyprian pisze...

idź - a znasz cel?
nie znasz... idź...powoli

Latarnik pisze...

W Bieszczadach byłem dwa razy. I jeszcze wrócę :)

Malwina de Brade pisze...

A Rychu siedzi w pawilonie? :)

Anka W. pisze...

Ach.
Niby byłam latem.
A już mi żal.
Że nie teraz :)

Też chcę obrazków !

Tomek "szamanick" Torój pisze...

Rychu siedzi i zabawia gości opowiastkami jak zawsze! ;)

Słodka, dla każdego coś innego :) (nie powiem miłego, bo znam ludzi, których góry do siebie zniechęciły)

Holden, rzecz jasna nie znam celu :)

Wszystkim którzy nie byli życzę pojechania tam, a tym którzy byli - powrotów! :)