29 listopada 2009

Księżyc nad miastem

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

podoba mi się ten księżyc w pełni :-)

Holden JAREK Cyprian pisze...

szalony (czyli dobry:) pomysł,
i gut:)))

słodko-winna pisze...

Podoba mi się pomysł i kolorystyka:)

Małgorzata pisze...

Jakoś tak przypomniała mi sie piosenka Turnaua dla dzieci (i nie tylko) - "Księżyc w misce". Świetne ujęcie.

Latarnik pisze...

Zdjęcie genialnie pomyślane:)

Beata pisze...

fajne, i te kody kreskowe...

Tomek "szamanick" Torój pisze...

Właśnie jestem w trakcie Brave new world Huxleya. Dawno temu czytałem, ale ostatnia rozmowa z kolegą zainspirowała mnie do przeczytania jeszcze raz. Co prawda zdjęcie (a w zasadzie dwa, które składają się na to jedno) zrobiłem zanim jeszcze rozmowa i lektura miała miejsce, ale widać, tak proroczo mi coś majaczyło :)

pozdrówka dla wszystkich!