27 czerwca 2008

Muchomorowe Szamanie




6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Zarówno ten, jak i drugi Twój blog przysiadalne się wydają, czytelnie refleksyjne i umiejętnie słownie skręcone - miła lektura!
Pozdrawiam!

Tomek "szamanick" Torój pisze...

Ledwo zrozumiałe dla mnie, choć miłe słowa! dzięki i pozdrawiam!

renezja pisze...

hahhahahahah Brawo dla Lukaso:)

Ten muchomor Szamanie jest uroczy...
Gratuluję idealnego doboru kolorystyki:)))

Tomek "szamanick" Torój pisze...

To Natura takiego stworzyła muchomora, nie ja... Ale dziękuję :)

Kopacz pisze...

To jak inny wymiar natury, jak pijane miasto z lotu ptaka.

Tomek "szamanick" Torój pisze...

Albo pijany ptak Kopaczu :) Ale, ale - dziś jadąc do pracy widziałem "pijanego" gołębia. Pewnie jakiś samochód go tak upił. Chodził biedak skołowany środkiem skrzyżowania i podejrzewam, że w końcu, na zielonym ktoś go nie ominie (albo już po fakcie, bo minęło kilka godzin)... Ale tego na szczęście już nie widziałem. Dla mnie on sobie gdzieś odleciał...